Jsme vidět v médiích

Partners | 22. 11. 2011 | Vstoupit do diskuze

Skvělá mediální prezentace společnosti Partners neušla pozornosti odborného měsíčníku TREND Marketing…

V posledním čísle časopisu vyšel o Partners na straně 33 článek s titulkem "Být viděn v médiích." Co se v něm píše?

Finančně-poradenská skupina Partners ve své komunikaci zdůrazňuje srozumitelnost a komplexní služby. Její strategie z ní dělá jedničku na trhu. Aktuálně se finanční poradci Partners starají o více než 240 tis. klientů. Typickým klientem Partners je dnes dvouaž tříčlenná rodina s lehce nadprůměrným příjmem financující vlastní bydlení či zakládající rodinu. Rodina, která myslí na budoucnost svých financí a nebojí se investovat. Průměrný věk klientů se pohybuje okolo 34 let. Ke klíčovým nástrojům komunikace firmy patří mediální prezentace jejích specialistů. Odborníci a analytici Partners v čele s Pavlem Kohoutem, Tomášem Prouzou a Dušanem Šídlem publikují v českých médiích a na finančním webu Finmag.cz a portálu Peníze.cz. Od roku 2008 do konce roku 2010 se vybraní poradci účastnili pořadu České televize Krotitelé dluhů. Vedle toho pak firma využívá i standardní reklamu - podle Kantar Media to loni byly investice přes 40 mil. Kč, letos do srpna jen zhruba 8 mil. Kč, velká část přitom míří do TV reklamy.

V 1. pol. roku poskytla společnost Partners služby 52 tisícům nových zákazníků a uzavřela 106 tisíc smluv. Provizní obrat ve výši 650 mil. Kč (meziroční +30 %) činí z Partners lídra trhu. V oblasti jednorázových investic zaznamenala firma 102% nárůst s celkovými investicemi přes 750 mil. Kč, objem cílových částek u pravidelných investic vzrostl o 71 % na 6 mld. Kč. Skokanem byly hypoteční úvěry (+70 %. I když tvořily jen 3,4 % smluv, celkově představují uzavřené obchody ve výši 5,8 mld. Kč.

Podle tiskové mluvčí Lady Kičmerové je údaj o letošních investicích do reklamy dán tím, že hlavní část reklamní kampaně Partners v roce 2011 byla soustředěna do podzimních měsíců roku. „V tomto období tak byly i nejvyšší investice do vysílání televizního spotu Partners na kanálech televize Prima,“ dodává.

338

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: