iPad: Benefit, který stojí za to

Simona Mrázková | 13. 9. 2013 | Vstoupit do diskuze

Přinášíme Vám rozhovor s Team Managerem Ondřejem Hatlapatkou na téma nového atraktivního benefitu tabletu iPad od společnosti Apple.

Můžete popsat, v čem spočívá nový benefit od Applu?

V první fázi jsem se zaměřil na vyjednávání lepší ceny, a to ne jen na přechodnou dobu ale natrvalo. Zjistil jsem, že to v případě společnosti Apple není vůbec jednoduché. Apple neuznává politiku slev ani extra marží pro své vlastní distributory. I proto například jiní distributoři skončili s Applem jako s partnerem pro benefit už u ceny. Nakonec se mi podařilo stáhnout marži na minimum a získat tak slevu 600 až 700 korun na kus. Tedy cenu, za kterou distributor dostává dané produkty přímo z Kalifornie. Zároveň je dobré si uvědomit, že máme distributora z české sítě, a tedy i dvouletou záruku. Na internetu se můžete setkat s levnějšími zařízeními, většinou ale mimo českou distribuci, a tedy i s kratší, nejčastěji jednoletou zárukou. Zmíním také slevy na zboží bez marže, jakým jsou různé druhy příslušenství nebo slevy na dopravu.

Team Manager Ondřej Hatlapatka

Na jaké všechny produkty se benefit vztahuje?

Prozatím na iPad mini a iPad 4. generace. Jedná se o první vlnu. Můžu ale prozradit, že už nyní pomalu začíná jednání o dalších produktech, jako jsou počítače, Apple TV, do budoucna například i telefony.

Zajišťujete servis v kamenném nebo jen internetovém obchodě?

Poté, co jsem se dostal na požadovanou cenu, přešel jsem k vyjednávání toho, co by mělo být pro Partners standardem, a to ke kvalitnímu servisu a poradenství. Qstore nám, jako jediný, dokázal nabídnout „Apple“ odborníky pro osobní kontakt na pobočkách nebo na telefonu. Servis probíhá ve dvou rovinách, v rovině technické a poté ve formě metodické podpory. Technický servis v případě poruchy je možné uskutečnit buď přímo na pobočkách Qstore, nebo zasláním poštou na adresy obchodů. Metodická podpora probíhá telefonicky nebo v rámci osobního kontaktu na pobočkách. Bude se týkat naprosto všeho, co naši kolegové budou potřebovat o iPadech vědět ohledně ovládání, nastavení účtu, instalace programů a nastavení e-mailové schránky, synchronizace s počítačem, mobilním telefonem atd. Stačí se jen představit jako Partners.

QStore

V čem shledáváte největší potenciál a výhody využívání produktů Apple pro finanční poradenství?

Na prvním místě zajisté prestiž. Člověk, který drží v ruce Apple, vypadá jinak než někdo se zařízením za tisícovku z výprodeje. Nemluvě o tom, že v iPadech je budoucnost a programy se většinou vytvářejí nejdřív pro iPady a až poté na jiná zařízení. Toho si lze všimnout i na našem novém Analyzeru, který je výborným nástrojem pro práci s klienty i nábor. Jsem si jistý, že to není poslední program, který nás na iPadech čeká.

Ruku v ruce s prestiží jde kvalita a technická vyspělost. Apple je sice dražší společnost, na druhou stranu bezpečnost dat, bezvirové používání, možnost zařízení dálkově smazat, uzamknout, přenést data, sledovat, kde se zloděj pohybuje, jsou vlastnosti, které oceníte. Navíc životnost zařízení je vyšší než u většiny konkurence, po čtyřech letech neztrácí na rychlosti a programy na něm fungují stále stejně dobře.

Kterou barvu berete vy?

 

 

 

74

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: