Trutnov má klientské centrum

Partners | 22. 4. 2011 | Vstoupit do diskuze – 2 komentáře

Na počátku roku 2011 byli Partners svědky boomu klientských center na Moravě.Pozadu ovšem nezůstávají ani severovýchodní Čechy. Ředitelka Alena ZAHRADNÍKOVÁ představuje svoji chloubu, zbrusu nové klientské centrum v Trutnově.

Jaký byl váš cíl při budování nového klientského centra?

Již od počátku mé kariéry v tomto oboru bylo mým cílem vybudovat něco velkého. Myslím si, že naše klientské centrum tento cíl naplnilo. Pokud se někdo rozhodne využívat službu finančního poradenství, pak musí mít pocit stability a jistoty. Tomu napomáhá právě klientské centrum. K myšlence otevření centra jsem přistupovala jako k dílčímu cíli společného úspěchu, který je pro mne i mé spolupracovníky velmi důležitý. Tímto krokem jsem je chtěla podpořit v jejich práci. Věděla jsem, že díky klientskému centru dostaneme značku Partners a potažmo i naše bezkonkurenční služby do povědomí široké veřejnosti. V neposlední řadě jsme chtěli zvýšit zájem veřejnosti o odborné finanční poradenství a zároveň vybudovat silné postavení v našem regionu.

Kdo se podílel na realizaci projektu?

Velké poděkování patří Kateřině Smékalové, která se významnou měrou podílela na tvorbě designu a vzhledu interiéru klientského centra. Další poděkování určitě patří i ostatním členům týmu, jmenovitě Jiřímu Janákovi, Janě Skalské, Jarmile Martínkové a Zuzaně Tancibudkové, kteří pomáhali s úklidem a přípravou slavnostního otevření.

Jak jste vybírali lokalitu klientského centra?

Klientské centrum se nachází na frekventované ulici ve směru do centra města. Svým atypickým tvarem upoutá pozornost každého člověka. Podle mého názoru je tato budova dominantou Trutnova, a proto jsem ráda, že se nám jí podařilo získat.

Jak probíhaly úpravy interiéru?

Budova klientského centra je moderní a poměrně nová, proto nebylo třeba provádět žádné rozsáhlé úpravy. O tvář interiéru se postarala společnost DTExpert, s.r.o., která dodala krásný nábytek včetně květinové výzdoby a dekorací. Díky skleněným příčkám vznikl luxusní „VIP salónek“, který je určen zejména ke strategickým obchodním jednáním se zástupci partnerských společností, či k pohovorům s novými spolupracovníky. V objektu je i luxusní zasedací místnost, která slouží k pořádání školení, seminářů a jiných týmových aktivit.

Jaké jsou vaše očekávání od nového klientského centra?

Od otevření nového klientského centra očekávám vytvoření pevného pouta mezi naší službou a lidmi v regionu. Věřím, že se tak zvýší prestiž finančního poradenství nejen mezi klienty a potenciálními spolupracovníky, ale i mezi stávajícími obchodníky Partners.

Naším cílem je toto místo v maximální míře využít pro jednání s klienty, potenciálními spolupracovníky a obchodními partnery. Při pohledu na přepychové prostory si každý nový uchazeč uvědomí sílu společnosti Partners včetně stabilního zázemí a nepochybně tak umožníme další rozvoj týmů.

Jak to bylo s financováním klientského centra? Jaké podpory jste využili?

Klientské centrum jsem z větší části financovala z vlastních zdrojů. Od centrály jsem získala částku 250 000,- Kč podmíněnou nárůstem skupiny. Nemalou částkou ve výši 100 000,- Kč přispěl i Petr Kroupa, kterému tímto děkuji.

Máte na základě svých zkušeností nějaké rady a upozornění pro další manažery z Partners, kteří se pouštějí ve svém regionu do budování klientského centra?

Otevření klientského centra hraje pro každého jinou roli a to je důležité respektovat.

Já osobně chci budovat stále pevnější zázemí pro svoji firmu. Pokud chci hrát vysokou hru a zároveň i vítězit, musím mít esa v rukávu. Klientské centrum je právě jedním z nich.

Při zařizování klientského centra je důležité dbát na výběr vhodné firmy, která odvádí svoji práci kvalitně a na požadované úrovni. Důležité je, aby dodržela smluvené termíny. V opačném případě vám může zkomplikovat vaše plány a zároveň zvýšit vaše náklady.

Jak proběhlo slavnostní otevření?

Slavnostní otevření klientského centra proběhlo 1.3.2011. Kromě spolupracovníků mého týmu se ho zúčastnili někteří představitelé centrály a řada významných obchodních partnerů. O jejich pohodlí a obsluhu se staraly dvě milé dámy – Michaela Janáková a Zuzana Tancibudková, kterým bych chtěla tou cestou ještě jednou poděkovat. Slavnostní atmosféru s námi mohlo sdílet i několik speciálních hostů...

Jak se klientskému centru daří plnit svou funkci?

Myslím si, že klientské centrum plní svoji roli na 100 %. Již během prvního měsíce fungování k nám „zabloudili“ tři klienti, kteří projevili zájem o využití našich služeb. Zaznamenali jsme rovněž jednoho uchazeče o práci. Klientské centrum pomohlo řadě lidí z mého týmu získat větší sebejistotu při práci s klienty, kteří nás vnímají jako seriózní společnost s výsadním postavením na trhu.

Doporučila byste dalším manažerům otevření klientského centra?

Mé doporučení zní jasně: pokud chcete vzít podnikání do svých rukou a zároveň jste připraveni převzít odpovědnost a postavit se na vlastní nohy, jděte do toho. Je to bezpochyby investice, která se vám mnohonásobně vrátí!“

166

Komentáře

Celkem 2 komentáře v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: