Chcete motivační prostředí? Máte jej mít!

16. 6. 2014 | Vstoupit do diskuze

V dubnu byl představen koncept motivačních kanceláří, který díky zapojení jednoduchých a levných marketingových prvků vytváří ze smutných bílých kancelářských zdí veselé a příjemné prostředí pro podnikání. Přesvědčte se, co konkrétně pro vás marketing Partners přichystal.

Projekt motivačních kanceláří má za cíl napomoci vytvořit prostředí, ve kterém se budou nováčci, ostřílení profíci i potenciální uchazeči o podnikání u nás cítit dobře. Ruku na srdce, jsme finanční experti, ne designéři nebo stylisté, a mnohé kanceláře podle toho vypadají – holé stěny, staré plakáty, nikde nic, co by připomínalo Partners, naše hodnoty, vize i podnikatelské cíle.

„Nechtěli jsme nic drahého ani složitého, abychom manažerům ušetřili čas i peníze. Takže jsme přišli s návrhem jednoduchých prvků, které se hodí do prostor všech rozměrů a stojí pár korun,“ zdůrazňuje Lada Kičmerová, podle níž právě jednoduchost stylu nejvíce sedí k filozofii celé společnosti. Jednoduché prvky nového designového pojetí se tak skládají z plakátů, nápisů vizí Partners na stěnu, podnikatelského desatera, nástěnky s byznys cíli nebo lišty sloužící k zobrazení osobní motivace. Vše v brandu Partners a se zohledněním specifik byznysu vytvářeného pod jeho hlavičkou.

Ruby House

První odvážní se již zapojili

První nové kanceláře vznikly na objednávku Senior Directora Jana Hárovníka v pražském Ruby House na Vysočanské. Následovaly kanceláře v Jablonci a Liberci manažerů Lukáše Berky a Honzy Pummera. „I pro marketing je to skvělá zkušenost – navštěvujeme kanceláře, mluvíme s manažery, vidíme reálné prostředí, ve kterém jednají s klienty, dělají kariérní pohovory, školí. Stoprocentně se nám potvrdilo, že tento projekt byl skvělý nápad,“ hodnotí ředitelka marketingu.

Přímočarost a jednoduchost jednotlivých prvků motivačních kanceláří zaručuje i snadnou opakovatelnost a flexibilitu. Pokud se prvky majiteli kanceláře líbí, ale nechce za jejich výrobu a instalaci platit agentuře v Praze, nemusí. Marketingu jde především o maximální možné využití konceptu. Všechny prvky v tiskových a produkčních datech jsou manažerům k dispozici. Jednoduše je dodají vybrané místní firmě a pak už se mohou jen těšit na nové vysoce atraktivní a motivační pracovní klima.

Ruby House

A co na to samotní poradci z Ruby House?

Jan Hárovník (Senior Director)

V nových motivačních kancelářích z dílny marketingového oddělení vidím hned dvojí zásah do černého. Splňují jak správně atraktivní a motivační prostředí pro stávající spolupracovníky, tak i pro všechny ty, kteří jsou ještě před začátkem samotné spolupráce. Již delší dobu jsem si přál, aby každého, kdo vkročí do našich kanceláří, přímo praštilo do očí prostředí úspěchu. Když jsem se dozvěděl o nabídce z marketingu, všechno mi to myšlenkově pěkně zapadlo do sebe.

Miroslav Havel (Senior Consultant)

Nynější vzhled kanceláří se mi líbí. Všechny použité prvky mají své opodstatnění a dohromady dávají smysl. Zároveň ale místnosti nepůsobí přeplácaně. Nejsem příliš zatížen na vizuální stránku věci, ale myslím, že design přesně odpovídá hlavním myšlenkám Partners a vyvolává obecně pozitivní atmosféru.

Ľuboš Mrázik (Senior Consultant)

Je skvělé, že se osazenstvo kanceláří pátého patra Ruby House na nový design chytlo už od začátku. Nástěnku využívají pro znázornění svých cílů. Můžeme je mezi sebou porovnávat. Je to další kanál, jak se mezi sebou můžeme dozvědět o náladě, která panuje v týmu. Další interaktivní novinka je pod názvem Náš tým umístěna přímo u vstupu a týká se týmových aktivit. Lidé, co do kanceláří přijdou, se dozví o velikosti týmu, o jeho práci a aktivitách.

Na další fotografie se můžete podívat ve fotogalerii.

67

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: