Billboardová kampaň: fotili se stydlíni i odvážlivci
20. 4. 2015 | Vstoupit do diskuze
Druhý krok billboardové kampaně máme za sebou. Ti, kteří se v termínu přihlásili do Promethea, že se chtějí účastnit BB kampaně, byli pozvání do Prahy a do Brna na focení. Díky velkému zájmu jsme nakonec přidávali dva dny focení v Praze. Šest dnů jsme tedy žili fotografickým uměním. Profesionální fotograf Tomáš Pánek se s asistentem Jaroslavem Urbanem svého úkolu zhostili s plnou zodpovědností. Svou dobrou náladou dokázali uvolnit i největší stydlíny i nervouše. Na výsledek se opravdu můžeme těšit.
Postavte se takto a koukněte se na mě
Ten, kdo přišel na focení, se nejdříve setkal s produkční celé kampaně Lenkou Vrzalovou. Probrali jsme financování, claimy, kontaktní údaje, komunikaci v Prometheu a další otázky. Poté si všechny odvážlivce – muže i ženy, vzala pod ruku vizážistka. Make-up a pudr byl základ u obou pohlaví. Křehké pohlaví krásně nalíčit a učesat, zkombinovat barvy u oblečení a mohlo se na plac. Pro dobrou náladu a uvolnění si mohl každý z účastníků poručit svou oblíbenou hudbu. Za celých šest dní jsem slyšela snad všechny žánry od Hany Zagorové po Scooter. Díky tomu se však nové modelky a modelové smáli od ucha k uchu a rozhýbali své, nervozitou napjaté, tělo. Fotograf zkusil všechny možné pózy, aby zjistil, u které se člověk cítí nejlépe.
Focením to začalo, postprodukcí to končí
Focením jsme však opravdu ještě na začátku. Zbývá spousta důležitých kroků, které je nutno splnit, aby byla letošní BB kampaň perfektní. Komunikace přes Promethea bude nabývat na intenzitě a řešit budeme např. kontrolu údajů, vybírání ploch, odsouhlasení fotek a grafických návrhů či konečné fakturace.
Myslím si však, že úspěšným focením jsme odstartovali super kampaň, která ukáže světu, že v Partners jsme jeden velký perfektní tým.
Komentáře
Celkem 0 komentářů v diskuzi