Bilancování: Partners markety v roce 2015

Markéta Daxnerová | 24. 12. 2015 | Vstoupit do diskuze

Značka Partners se v průběhu roku 2015 zviditelnila v dalších českých a moravských městech. Otevřeli jsme 18 nových franšíz Partners market a aktuálně máme 70 poboček na těch nejlepších místech. Předsevzetí pro rok 2016 je 20 dalších Partners marketů, přičemž měsíční obrat těch nejúspěšnějších letos přesáhl 500 tisíc korun. Že se jedná o úspěšný koncept, nám potvrzuje i konkurence, která se nás snaží napodobit.

Vizí Partners je měnit dějiny finančního poradenství a být symbolem novodobého finančního plánování. V souladu s tím jsme jako první na českém finančně-poradenském trhu vytvořili koncept franšízových reprezentativních poboček, a ukazuje se, že to byl krok správným směrem. Partners marketům se daří a značka Partners se šíří a zviditelňuje v dalších městech po celé České republice.

„Máme otevřeno 70 bankovních a poradenských poboček na nejlepších místech. V roce 2014 byl provizní obrat 62 milionů Kč a bylo otevřeno 50 poboček. Očekávaný obrat v roce 2015 je okolo 150 milionů Kč, což odpovídá našemu plánu,“ říká šéf projektu Richard Kouba. „Celkový růst byl podpořen nejen růstem počtu poboček, ale především růstem obratu jednotlivých franšíz. Obrat nejlepších franšízantů se v roce 2015 dostal nad 500 000 Kč měsíčně,“ dodává Kouba s tím, že cílem pro rok 2016 je otevřít 20 nových poboček a dosáhnout obratu 300 milionů korun.

„Máme za sebou  úspěšný rok, jsou  před námi ale ještě vyšší cíle na rok příští. Že se jedná o úspěšný model,  nám potvrzuje i konkurence,  která  se nás snaží  okopírovat. Originální  koncept je však vždy jen jeden,“ říká s úsměvem Kouba.

Franšízy a síť v symbióze

Jedním z hlavních důvodů vzniku Partners marketů bylo vytvoření servisních míst pro půl milionů našich klientů a také pro 2 500 našich poradců. A jak se ho daří naplňovat? „Stále více  franšíz  se zaměřuje nejen na získávání klientů, ale  i na servis  těch stávajících.  Zejména  režim „franšíza servisuje“  se v praxi  ukazuje jako skutečné  win-win  řešení spolupráce pobočky a sítě.  Již dnes  všechny servisní smlouvy tvoří  15 % celkové produkce a  celkový  potenciál  servisů  je minimálně  trojnásobný,“ říká Richard Kouba.

Posílení týmu i spolupráce s UniCredit Bank

Se vznikem nových poboček Partners market posílil v průběhu roku 2015 také tým podpory franšíz.  Regionální manažeři jsou nyní 3 (Soňa Prošvicová, Aleš Nypl a Karel  Nesládek) a  nově  vznikla pozice projektového manažera (Martin  Hrůša), který  má na starosti doplnění procesů,  manuálů a  dalších nástrojů pro efektivní řízení poboček.

Posiluje také spolupráce s UniCredit Bank (UCB). Nově se rozšíří označení  výloh Partners  marketů  o značku UCB. Partners markety budou také součástí  produktových  kampaní  banky a jsou prezentovány  jako  obchodní  místa  UCB  na  internetových stránkách.  A partnerství  funguje  i naopak. 

„Na  vybraných  pobočkách  UniCredit Bank Expres jsme ve spolupráci  s UniCredit Bank  doplnili portfolio bankovních produktů o produkty z  portfolia Partners a první výsledky takto  nastavené spolupráce jsou  velmi slibné, říká Richard Kouba.

Ještě nemáte ve svém regionu Partners market a znáte  šikovného  člověka, který cítí potenciál finančního trhu v Česku? Ozvěte se Richardu Koubovi na e-mail richard.kouba@partners.cz.

Pospěšte si, za pár měsíců už tato šance nemusí ve vašem městě být!  

95

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: