Renata Matějková: Získala jsem klid a sebevědomí

Markéta Daxnerová | 2. 9. 2016 | Vstoupit do diskuze

Renata Matějková pracovala více než 8 let v bankovnictví. Její náplní práce bylo vést zaměstnance k výkonům, a k plnění plánů, které byly nastaveny centrálně. Tlak ze strany vedení se však neustále zvyšoval a klient byl až na posledním místě. Rozhodla se proto odejít. Dnes pracuje v Partners marketu v Jindřichově Hradci a je spokojená jak ona, tak klienti.

„Kolektiv v bance byl skvělý, neustále se ale měnilo vedení a já sama už potřebovala změnu. Tlak na zaměstnance byl už příliš veliký a plán se bez vidiny konce navyšoval. Řešila jsem na koho v rodině, co uzavřu, bála jsem se vzít si dovolenou, že kvůli tomu nebude splněno. Na prvním místě nebyl klient, ale potřeba banky,“ vysvětluje Renata.

Kmen klientů i více možností

Chtěla úplně změnit obor, když ale dostala nabídku práce v Partners marketu v Jindřichově Hradci, neváhala. „Nadchla mě filozofie Partners, dlouhodobé a férové spolupráce s klienty, kdy jde skutečně o nezávislou službu a nikoliv o pouhý prodej produktů. Mám k dispozici kmen klientů, nemusím lovit po známých. Plán prodeje si stanovuji sama a především mohu klientům nabídnout nesrovnatelně větší spektrum možností a ne pouze jednu banku. Získala jsem klid a sebevědomí, už nechodím domů s tím, že je to v práci nanic,“ oceňuje Renata.

Pomáhám a je mi fajn

Nejvíce Renatu na současné práci naplňuje možnost svobodné volby, jak její, tak klientovy. K tomu říká: „Společně hledáme pro danou životní situaci i budoucí cíle to nejlepší řešení. Třešničkou na dortu je pak pozitivní zpětná vazba od klientů. Že jsem jim pomohla, že neví, co by beze mě dělali a podobně. To je opravdu fajn pocit. Spokojenost klientů pro mě může být konečně na prvním místě.“

82

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: