Parťáci jsou klíčoví

Markéta Daxnerová | 9. 6. 2016 | Vstoupit do diskuze

Na Západě je model VIP poradenských kanceláří velmi úspěšný a nejenom tam představuje kariérovou cestu pro poradce i další prostředek, jak rozšiřovat strukturu. Tento koncept zaujal i Vladimíra Weisse, který čerstvě povýšil na pozici VIP CO II. Zeptali jsme se ho, jakým výzvám musí při svém podnikání čelit.

Jaká je vaše vize podnikání v Partners?
Je to velice jednoduché. Vždy jsem chtěl pomáhat a být prospěšný. Zkrátka jsem se chtěl zabývat něčím, co mi bude dávat smysl. V roce 2007 jsem se dostal do finančního oboru a už jsem u něj zůstal. Pro většinu lidí jsou totiž finance nepřehledné, plné absurdních poplatků, zázračných pojistek atd. A zde je právě veliký potenciál. Lidé potřebují někoho, kdo jim poskytne kvalifikovanou radu a do jejich financí vnese smysl a pevný řád.

Trh je dnes plný nejrůznějších a všehoschopných prodejců, kteří se vydávají za poradce. Přitom s poradenstvím nemají vůbec nic společného. Lidé pak na nás, na poctivé poradce, nahlížejí všelijak. A to mi vadí. Jsem hrdý na to, že jsem finanční poradce, a mým velkým přáním je posunout poradenské řemeslo na úroveň, která mu náleží, a jednoznačně se vymezit proti finančním prodejcům.

Jak vnímáte koncept VIP CO poradenské kanceláře?
Vždy mě to táhlo k poradenství. Naopak budování týmu nebyla moje parketa. Před pár lety jsem si ale uvědomil, že den má jenom 24 hodin a že sám toho moc nezvládnu. Bylo mi jasné, že potřebuji parťáky, kteří mi budou pomáhat. Jakmile se naskytla možnost poradenské kanceláře, byla to pro mě jasná volba.

Finančně-poradenská kancelář kopíruje advokátní kanceláře. Advokát pomocí svých koncipientů pomáhá klientům řešit právní záležitosti. V našem pojetí finanční poradce pomocí svých koncipientů pomáhá klientům s financemi. O klienta se nestará pouze jeden hlavní poradce, ale klidně několik specialistů z kanceláře. Aby koncept měl správný byznysový potenciál, tak je důležité, aby kancelář cílila převážně na bonitní klientelu.

Proč jste se rozhodl založit si právě VIP CO kancelář?
Jedná se o koncept, který ve vyspělých zemích na západ od nás funguje velice dobře již desítky let. Menší kanceláře s 5 až 10 spolupracovníky se dokáží kvalitně a efektivně postarat o 1 000 až 2 000 klientů.

Mým velkým snem je vybudovat prestižní a vyhledávanou poradenskou kancelář, která bude spravovat finanční majetek stovkám až tisícům klientů. Kancelář má daleko větší rozsah než samotný poradce a může oslovit mnohem více lidí. A tím pádem mnohem více lidí se může mít výrazně lépe. Kancelář je pro mě skvělý prostředek, jak se naplno realizovat.

Jaké největší výzvě čelíte při budování své poradenské kanceláře?
Momentálně je mým největším nepřítelem čas. Neustále bojuji se skloubením rodinného a pracovního života. A jak už to tak bývá, kromě času čelím dalšímu velkému protivníkovi – sám sobě. Obzvláště v rovině budování týmu poradenské kanceláře.

Jaké plány máte v byznysu pro tento rok?
Pro mě je největší výzvou a hlavním tématem tvorba týmu. Do konce roku mám v plánu zapracovat dva nové spolupracovníky. Dále budeme usilovat o to, aby minimálně třetinu výkonu kanceláře dokázali vygenerovat koncipienti sami bez mé účasti. 

89

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: