„Často mi klienti říkají, že jsem jedinečný“

5. 8. 2015 | Vstoupit do diskuze

„Vystoupit z řady a nebát se být stále o krok vpředu. Zároveň doporučuju: Musíte se orientovat ve všem, opravdu kvalitně se ale specializujte na jednu problematiku a na ní si vybudovat vlastní dobré jméno,“ radí Jan Machoň (VIP C).

Co stojí za vaším úspěchem?

Na počátku kariéry, před 10 lety, jsem se ihned začal soustředit na problematiku financování bydlení, která mě bavila a téměř nikdo se jí napříč trhem příliš nevěnoval. Díky specifickému přístupu ke klientům a díky umění hledat řešení, jsem si vybudoval dobré jméno a reputaci a o mé služby vznikl spontánní zájem. Důležitou roli na počátku měl můj vedoucí Karel Maroušek, od kterého jsem se mohl vše naučit, i on stojí za mým úspěchem.

Musel jste se něčeho vzdát „na cestě nahoru?“

Vzdal jsem se spousty volného času, který jsem proměnil v čas pracovní, a také dokončení akademického vzdělání těsně před cílovou páskou na úkor rozvoje pracovní praxe. Obojí se mi vyplatilo.

Jaký je váš trik na dosažení úspěchu?

Vždy jsem si řešení sám navrhl, prověřil, propočítal a nastavil. Jako první navrhuji koncepční řešení, ale výhradně jen taková, která jsou realizovatelná a dopadnou. Na hezká řešení na papíře, ale nerealizovatelná, nemám já, ani moji klienti, čas. Nejprve tedy navrhnu koncept, ten nastavím, a jako poslední dosadím vhodné produkty.

Klientovi představuji řešitelné koncepty a předkládám důkazy s vysvětlení, které řešení je pro něj nejvhodnější. Klient má ve mně oporu a může se na mě spolehnout jak v dobách dobrých, tak v dobách zlých. Zajistím mu opravdu vše, což je obzvláště při řešení bydlení podstatné. Často mi klienti říkají, že jsem v tomto jedinečný :-)

130

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: