Claimer

KONEČNĚ JASNÁ JEDNIČKA NA TRHU

Prvenství v kvalitě produkce, servisu i zázemí držíme už dlouho. S obratem to ale nebylo tak jednoduché, protože se zde projevovala krátká historie, a provize, které jsme se ve prospěch klientů vzdali u životek. Nyní je to ale už jasné: Partners jsou jednička, a to i s nízkonákladovými produkty!

KONEČNĚ JASNÁ JEDNIČKA NA TRHU

Při založení Partners v roce 2007 jsme věděli, že nás neuspokojí nic jiného, než změnit trh a vytvořit na něm jasného lídra. Lídra v kvalitě, inovacích, úspěšných podnikatelských příbězích, servisu a zázemí a samozřejmě také ve velikosti.

Z našeho pohledu a z pohledu mnoha našich partnerů jsme se stali jedničkou už hodně dávno. Objem našeho reálného byznysu, tedy hypoték, investic, bankovních produktů a pojistného, je prostě již několik let nejvyšší na trhu. Důkazem je i podíl na zprostředkovatelském trhu, který v jednotlivých oblastech máme. U hypoték a investic kolem 35 % z produkce obou asociací (USF, AFIZ), u životního pojištění téměř 20 %, u penze a bankovních produktů je to ještě mnohem více.

Vedlejší efekt miliard pro klienty

Stát se jednoznačnou jedničkou ve velikosti obratu se však ukázalo jako mnohem náročnější. Přece jen jsme měli od počátku několik velkých handicapů. Především nízkonákladové produkty životního pojištění znamenaly, že jsme měli velké objemy produkce, skvělé produkty pro klienty, ale o 20 – 30% nižší provize. Což je v pořádku a bylo a je to správně. Líbí se mi totiž těch 1,5 miliardy Kč, které klienti s námi získali oproti standardním produktům na trhu. Náš provizní obrat tato skutečnost ovšem ponižuje o více než 200 mil. Kč každý rok při srovnání se stejnou výší produkce u ostatních hráčů na trhu.

Druhým handicapem byla krátká historie. Ono přece jen těch 15 let, o které je starší OVB a ZFP a 10 let navíc pro BC a 7 let pro Fincentrum se ve velikosti kmene a obratu, který tento kmen generuje, projeví obrovsky. I přes tyto handicapy jsme  Fincentrum, Kapitol a BC za sebou nechali poměrně rychle.

Hodně nám pomohli právě ty nízkonákladové produkty, filozofie, hodnoty a především komplexní služba a vzdělaní. Vděčíme za to také po všech stránkách dobře připraveným manažerům a poradcům, a z toho vyplývající šíři realizovaného portfolia a servisu. Žádná společnost nemá tak diverzifikovaný obrat a tudíž příjmy z hypoték i investic.

Hotely a Zoubkovci jako „motor“

V roce 2010 jsme se stali jedničkou, ale opět s pochybností, protože ZFP měla obrat vyšší. Ovšem i s jejich hotely, což se bohužel nikde nevykazuje, takže jsme to mohli jen tvrdit. Následujících pár let jsme se tak v obratu přetahovali se ZFP a pak i znovu s OVB, kterou před pár lety „zachránila“ velmi mladá generace kolem zemského ředitele Zoubka.

Obrat postavený na náborech nezletilých, drahých autech, nulových hodnotách, vysokých provizích z životního pojištění, nadstandardně vysokém průměrném pojistném primárně na spořících smlouvách a smlouvách nezřídka předplacených na 2 roky penězi ze stavebního spoření.  Teď jí však ta stejná generace a tyto praktiky také úspěšně bere ke dnu kvůli stornům, žalobám, prohraným sporům u arbitra a dalším kauzám. To vše se projevuje v obrovských stornech a tak i stále rychleji klesajícím obratu. Obrat ZFP sice dle výroční zprávy stále přesahuje 1 mld. Kč, ale obrat z finančního poradenství je již sotva 600 mil. Kč, alespoň dle čísel, ze kterých platí poplatky AFIZu.

Jednička bez pochybností

Nyní je tak období nejistoty pryč a i přes naše nízkonákladové pojistné produkty a mladý věk společnosti, jsme dle výsledků v roce 2015 největší finančně poradenskou společností v ČR. Upřímně, ne že by to bylo tak podstatné, a že by bylo správné se s jakoukoliv z těchto společností srovnávat. Není to správné a není to příliš podstatné. Ale potěší to a je to především důkazem toho, že kvalita, hodnoty a vzdělání mohou vést ke skvělým výsledkům, a že naopak nekorektní služba a podnikání bez hodnot jsou cestou do pekel.

Vše výše uvedené naleznete přehledně v následující tabulce.

Čísla k využití v náboru

Věřím, že mnohé z vás tato čísla potěšila stejně jako mě, a že je dokážete i byznysově využít. Nenechme se jimi ani ukolíbat a ani uspokojit, protože kdybychom se podívali na obrat bank, tak jsme jinde a při pohledu na naše výsledky za poslední tři roky to také není žádný zázrak.

Ve skutečnosti jsme stále na počátku dlouhé cesty a je třeba makat na tom, abychom naše služby neposkytovali třem procentům obyvatel, ale čtvrtině všech obyvatel, a na to ještě potřebujeme najít, vybrat a vychovat opravdu velkou spoustu partnerů. S kým jiným by však ti nejlepší měli chtít podnikat na finančním trhu než s jedničkou?

 
 
Tisknout  Poslat emailem 
*
*
*


Vložit Komentář / Pro psaní a čtení komentářů se musíte přihlásit

Vložen 1 komentář

Dobrá zpráva Petře. Co by mě ale taky zajímalo je růst/pokles - tedy kdo za poslední 2 roky roste/padá nejvíc. To by obrázek trhu a jeho perspektiv vhodně doplnilo pro náborové postoje. Díky a prima den, Luboš



Vítejte na webu JsmePartners!

Nacházíte se na interním webovém portálu společnosti Partners určeném především pro poradenskou síť. Pokud hledáte korporátní web Partners... Přejít na web Partners.cz


Sledujte naše finanční magazíny!

 

Peníze.cz Finmag


Nejnovější magazín ke stažení





Aktuální komentáře / diskuse

Adam Petráček: Dobrý den. Toto video bylo vždy užitečným nástrojem v přípravě k investiční certifikaci. Bohužel nyn... více
INVESTIČNÍ CERTIFIKACE

Markéta Daxnerová: Dobrý den, pane Koubku, pokud jako poradce Partners potřebujete poradit v oblasti investic, obraťte ... více
Tabulka 4: Záporné sazby a spořivost, krachující evropské banky a ceny bytů

Michal Koubek: Dobrý den, poslední informace už docela zavánějí sdělením připravte se na krizi, může být ještě větš... více
Tabulka 4: Záporné sazby a spořivost, krachující evropské banky a ceny bytů

Ondřej Podlešák: 1. Vyřešení všech produktů s Partners, třeba cestovního pojištění v e-shopu - zákazník to rád dopor... více
Soutěž o roll up na míru!

Adéla Kniezková: Ad 1: Vytvořím si s klienty (v rámci mezí) přátelský až rodinný vztah. Klienti mi věří a ví, že to s... více
Soutěž o roll up na míru!