Ve franšíze v Ivančicích to žije

Simona Mrázková | 30. 5. 2014 | Vstoupit do diskuze

Viktor KLÍMA, ředitel franšízy Partners market v Ivančicích, ví, jak svůj finanční stánek zviditelnit. Přispívá do finanční poradny regionálního čtrnáctideníku Zrcadlo a poslední květnový víkend uspořádal také gastronomicko-finančněporadenskou akci u příležitosti 20. ročníku místních Slavností chřestu.

Jednotlivé pobočky nově se rozrůstající franšízové sítě Partners přináší výzvy pro své majitele a ředitele. Ti přemýšlí nad tím, jak nejlépe se od vzniku obchodního místa zapojit do života větších i menších měst v různých koutech republiky, jak zaujmout místní obyvatelstvo, aby překonalo svůj ostych a překročilo práh nového finančního obchodu ve městě. Cesty jsou různé. Avšak jedna z těch nasnadě je napojení na kulturní akce města. To si uvědomuje i Viktor Klíma, ředitel franšízy Partners market v Ivančicích, šestitisícovém městečku na jihu Moravy.

Dobrý den Viktore, můžete nám prozradit něco o zapojení pobočky Partners market v Ivančicích do tradičních chřestových slavností pořádaných městem?

?Franšíza je celý rok 2014 partnerem kina RÉNA. Díky této spolupráci máme přístup na další kulturní akce pořádané městem Ivančice. Slavnosti chřestu jsou jednou ze čtyř hlavních akcí v roce a do Ivančic v průběhu víkendu přiláká až 9000 lidí. Umožňuje prezentaci významných místních restaurací a hotelů z Brna a okolí Ivančic a nabízí bohatý doprovodný program. Letošní jubilejní 20. ročník se uskutečnil na vrcholu chřestové sezóny v termínu od 23. do 25. května.

Využil jste účasti na akci ve prospěch franšízy? Zvolil jste za tím účelem nějaké zajímavé marketingové prostředky?

?Naším cílem bylo zjistit, kdo z místních zaregistroval roční fungování franšízy a kdo tuší, co od nás může očekávat. Také jsme se chtěli přiblížit lidem, kteří se mají rozpaky do franšízy vstoupit a zeptat se, co tu vlastně prodáváme. Náš plán byl možná až překvapivě jednoduchý - připravovat palačinky, a to tak rychle, aby člověk vždy měl dost času na zodpovězení dotazů v rámci Partners dotazníku. Před odchodem navíc k palačince dostal poukaz na bezplatný audit smluv. Musím přiznat, že ze začátku jsem musel zakrývat nervozitu z toho, jak nás lidé přijmou a jak se nám podaří zužitkovat vložené prostředky a úsilí. Ohromně mi pomohla manželka, která zachovala chladnou hlavu a naprosto profesionálně provedla dotazníkem prvního "klienta" a zájemce o palačinku v jednom. Kolegyně roznesly pozvánky a letáky a začaly komunikovat s klienty. Klienti vyplňovali své dotazníky doslova s chutí. Atmosféra byla příjemná, dá se říci až přátelská.      

Nalákat zákazníky na dobré jídlo, tomu říkám chytrý tah. Jak výsledek happeningu hodnotíte? Jste spokojen s výsledky?

?Získali jsme zhruba sto kvalitně vyplněných dotazníků. Selektovali jsme zájemce z Brna, Ivančic a okolí, ostatním návštěvníkům jsme podali alespoň informace, které je zajímaly, a letáček na Partners U konto. Děti si odnesly čepičky s logem Partners. Podle počtu rozdaných palačinek jsme si spočítali, že jsme navázali poměrně velmi úzkou konverzaci zhruba s tisícem lidí. Mám za to, že se nám v mnoha případech podařilo přimět je k zamyšlení, zda svou často negativní zkušenost s finančním poradenstvím nepřehodnotit. Přínos vnímám také v získaných zkušenostech. Kolegyně si vyzkoušely, jak zaujmout potenciální klienty. To nejdůležitější pro franšízu samotnou je prohloubení spolupráce s městem, organizátory a dalšími lidmi, kteří zastupují regionálně zajímavé firmy aktivně se podílející na dění ve městě a okolí.

Na fotografie z vydařeného dne se podívejte ve fotogalerii. 

62

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: