Claimer

Udělejte na své klienty dokonalý dojem

Upravený a vyladěný vzhled je vizitkou úspěšného finančního poradce. Nejen vaše vědomosti, obchodní dovednosti a manažerské schopnosti rozhodují o tom, zda budete ve své profesi na vrcholu anebo budete sedět v koutě. Musíte také skvěle vypadat. Krejčovství Bernhardt vám poradí a ušije na míru kousky, které oblékal i James Bond.

Udělejte na své klienty dokonalý dojem

A pozor! Když do salonu zavoláte a řeknete heslo: Partners, čekají na vás skvělé balíčky začínající už na 13 900 korunách. Chcete se předtím inspirovat? O značce, oblékání i aktuálních trendech vám poví Marie Kadlecová, Area Manager salonu Bernhardt.  

Oblečení na míru je prestižní záležitost. Přesto je v Česku poměrně dost krejčovství, v čem se Bernhardt liší? 
Bernhardt je jediná firma v tuzemsku, která má vlastní výrobu a šije i pro všechny ostatní pražské konkurence. Díky tomu se dostaneme na nejvýhodnější ceny, protože odpadá tzv. překup. Český trh je však pouze cca 5 % našeho vysokého ročního obratu. Šijeme hlavně na export, posíláme do Německa, Francie, severských zemí, ale i do Ruska, na Zéland či USA. Díky našim partnerům jsme tvořili pro Jamese Bonda a všechny padouchy v bondovce Spectre a Skyfall. Oblékáme i členy královských rodin.

To zní dobře, klienti asi mají z čeho vybírat.
Přesně. Díky tomu, že za námi stojí velká výroba, a tedy obrovské odběry, jsme schopni zákazníkovi nabídnout kompletní sortiment předních výrobců materiálů. Nebráním se tvrdit, že co se týká počtu vzorníků, zde nemáme konkurenci. Spolupracujeme s italskou Zegnou, Loro Piana, Ariston, belgickým Scabalem, francouzským Dormeuil, anglickým Holland and Sherry atd.

Šijete i pro ženy?
Ano, jako jedni z mála šijeme i pro ženy. Máme široký výběr materiálů, ať už mluvíme o halenkách, šatech, kostýmcích kalhotových či sukňových a v neposlední řadě kabátech.

Dobré vědět. Občas se stane, že jsou klienti ostýchaví, jde o jejich první oblek na míru, dokážete jim poradit?
V případě nových klientů se vždy ptám, jaké mají od nového kousku očekávání, jaká je jejich představa, kam ho budou nosit. A samozřejmě, kolik chtějí investovat. Proto jsme schopni uspokojit všechny hladiny klientů, od těch nejnáročnějších až po ty, co oblek nazývají „montérkami“. Na základě předcházejících informací si udělám obrázek o klientových potřebách a doporučím mu různé varianty.

Existují nějaké základní barvy, které by neměly v mužském šatníku chybět?
Na denní nošení doporučuji minimálně 3 obleky. Je potřeba je rovnoměrně střídat, aby látka odpočívala a obleky zůstaly dlouho v dobré kondici.

V pánském business šatníku nesmí chybět černý společenský oblek, který je muž povinen nosit na akce po 18. hod., pokud není pozvánkou řečeno jinak. Na operu nebo na Hrad je v poslední době nutností smoking. Černý nebo inkoustově modrý s lesklými klopami a výpustky kapes, bílou košilí s frakovým límcem, doplněný lakovanými botami a motýlkem.

S tím souvisí i má další otázka. Kolik kousků by tedy měl mít gentleman ve svém „repertoáru“?
V Česku je prvním úspěchem padnoucí oblek. Jinak ale tři obleky denní, jeden slavnostní, jeden smoking, dvě casual saka, troje casual kalhoty a alespoň patnáct košil.

Jsou povoleny nějaké výstřednosti, např. výrazné ponožky?
Výstřednosti v business vzhledu být můžou, ale pouze u módy Daily Business a Smart Casual. Například kontrastní ponožky anebo třeba naše podšívky BusinessPunks s extravagantními motivy mladých holandských návrhářů. Dále se dá dovnitř vyšít logo nebo motto, vylaserovat text do knoflíků, barevně vystínovat rukávové dírky a mnoho dalšího…

Jak často je potřeba obnovovat šatník? Jak se o oblečení starat, aby vydrželo co nejdéle?
Nový oblek by se měl kupovat s nadcházející sezónou, to se týká i separátních casual věcí. Spolu s ním se dá šatník rozšířit i o košile. Ty pereme v pračce, ale obleky z vlny dáváme vždy do čistírny, alespoň čtyřikrát do roka.

Co doplňky? Jsou vhodné?
Doplňky typu manžetových knoflíčků, hodinek, spony pásku a aktovky. Z dalšího je oficiálně dovolen jenom snubní prsten.

Čím teď muži udělají největší parádu?
Dlouhodobě jsou velkým trendem kostky, okenní kára a menší vzory. Barvám vévodí všechny odstíny modré, ale i fialové a šedé. Barevnost se rozlišuje dle sezónnosti, v létě obvykle světlejší a v zimě tmavší barvy.

 

 
 
Tisknout  Poslat emailem 
*
*
*


Vložit Komentář / Pro psaní a čtení komentářů se musíte přihlásit

Vloženo 0 komentářů


Vítejte na webu JsmePartners!

Nacházíte se na interním webovém portálu společnosti Partners určeném především pro poradenskou síť. Pokud hledáte korporátní web Partners... Přejít na web Partners.cz



Sledujte naše finanční magazíny!

 

Peníze.cz Finmag


Nejnovější magazín ke stažení




Nejsledovanější články na webu


Aktuální komentáře / diskuse

Pavel Bednář: Video ani zvuková stopa stále nefunguje, ani odkaz níže a to jsem na počítači. Mohli by jste mi pros... více
INVESTIČNÍ CERTIFIKACE

Vladimír Weiss: Za mě palec nahoru! Hned mě napadla alegorie s Alzákem - a ten funguje podle všeho velmi dobře. více
Nový maskot Partners se představuje. Seznamte se!

Vladimír Weiss: Fandíme PISce a držíme palce 7STARS v obhajobě loňského prvenství :-) více
Říjen: dluhopisový Armagedon pokračuje

Karel Jiříček: Sympaťák to je a trendy, když vezmu, že takovýto look posbíral hodně preferenčních hlasů :) více
Nový maskot Partners se představuje. Seznamte se!

Sáva Střelec: 👍 Jsem rád, že měl někdo koule na to reagovat. Vidím to stejně. Takže tady taky jedna malá účelovka:... více
Andrej Babiš pro Partners: Byznysmen by měl mít hlavně sny