Sölden: Partnerství, které frčí nejen na lyžích

10. 4. 2017 | Vstoupit do diskuze

Partners a AXA slaví výročí 10 let spolupráce. Oslavit vzájemné partnerství jsme vyrazili do rakouských hor. Krájel se dort a byl vůbec na počátku jara sníh? Přečtěte si reportáž Jirky Brožka, který pro nás podobné akce pořádá pravidelně.

Při oslavách 10. výročí spolupráce bylo více než 40 top manažerů a my máme možnost být u této významné události také.

V Čechách je jaro, při pohledu z okna počasí spíš připomíná počátek léta. Sbalit lyže a vyrazit na hory ve mně trochu vyvolává smíšené pocity. Budou lyže skutečně zapotřebí? Zbavuji se černých myšlenek a vyrážíme do Rakouska. Jsme skoro na místě, když mi volá Kristýna, jestli si má brát s sebou běžky. Rozhlížím se kolem sebe a odpovídám, že než běžky raději horské kolo.

Ale jak se říká, ráno je moudřejsí večera. Probouzíme se do nádherného jarního dne, nad Alpami svítí slunce a teplota už není tak letní. Modré nebe a v dálce zasněžené vrcholky hor. Výhled z hotelu Aquadome je skutečně jedinečný.

Ötztalské údolí je sice ještě zahaleno do ranního stínu, ale nad štíty vysokých hřebenů je skryté překvapení v podobě skvěle upravených sjezdovek. V osm hodin ráno jsou všichni připraveni vyzkoušet sněhový koberec pečlivě připravený alpskými rolbami. Využíváme příležitosti a na lanovce jsme první. Výhled z kabiny je zvláštní. Směrem do údolí vyhlížíme louky budící se ze zimního spánku. Jsou vidět petrklíče, narcisy a k úplné idyle chybí ještě pasoucí se krávy. Při pohledu do kopce se mění krajina v zasněžený koberec. Uprostřed kopců přesedáme na další kabinu a pokračujeme do 3 tisíc metrů nad mořem. Tady je to už jiná písnička. Dokonale upravený povrch sjezdovek, slunce a čistá blankytná obloha. Špičkové podmínky pro alpské lyžování a pro fajnšmekry nedaleký ledovec. První sjezd..  Božíí! Slyším pod lanovkou nadšené výkřiky Partnersáků. Všichni mají úsměvy na tváři a obavy ze špatných podmínek jsou pryč. Sölden patří mezi nejlepší lokality, která je daná právě svou polohou a nadmořskou výškou. Jezdí se zde také ty nejprestižnější závody světového poháru. Ano, jsme tu naprosto správně!

Hostitelé z Axa Pojišťovny se starají skvěle. Překvapení v podobě drinku na venkovní terase "bondovské" restaurace Ice Q položené ve 3 tisících metrech, je vítanou přestávkou pro odpočinek a pro diskuzi o další spolupráci. Na terase jsme všichni a pro dnešní den Alpy patří nám. Všichni si užíváme nádherné výhledy na italské Dolomity a Ötztalské údolí. Úsměvy na opálených tvářích to jasně potvrzují. Své přátelské spojení stvrzujeme několika hromadnými fotografiemi. Aperolspritzem a pohodovou atmosferou.

Odpoledne je čas na odpočinek a práci. Tradičně využíváme hotelové zázemí pro byznysové schůzky a brain stormy na téma obchodních dovedností a výměny zkušeností důležitých pro další byznys. Pracovní část je nezbytnou součástí našeho pobytu v Alpách. Tentokrát byly workshopy vedeny Radimem Lukešem a Petrem Borkovcem. Radim se zaměřil na intenzivní nábor. Petr cílil na maximální využití nově zapracovaných lidí a čtyři možnosti kariérní cesty. Po náročných workshopech čas i na odpočinek. V hotelu Aquadome architekt propojil alpskou tradici se moderními prvky architektury. Projevuje se to v úspěšné kombinaci dřeva, kamene a skla. Pro odpočinek zde vybudovali jednu z největších a nejluxusnějších welness zón v Alpách. Měli jsme na výběr z venkovních a vnitřních bazénů a na více než 20.000 m2 si každý vyberal své top místo pro relaxaci a odpočinek. Nedokážu si představit větší luxus.

První večer zahajuje pozdravem a poděkováním pan Robert Gauci, nedávno nově jmenovaný generální ředitel Axa Pojišťovny. Tato významná chvíle je také podtržena projevem Radima Lukeše. Je čas sfouknout symbolických 10 svící na velikém ovocném dortu. Přesně tolik, kolik trvá obchodní partnerství 2 významných finančních společností.

Děkujeme společnosti Partners a děkujeme Axe Pojišťovně, že jsme při této příležitosti mohli být s vámi. I my si velice vážíme vzájemné spolupráce a společně strávené dny na alspkých svazích byly pro nás sváteční chvílí.

Hodně úspěchů vám přejeme!