SMC 2016: Twisto, servis klientů i hra na šerify a kovboje

Markéta Daxnerová | 21. 4. 2016 | Vstoupit do diskuze

V duchu hesla „Společně jsme silnější“ se na začátku dubna uskutečnila již tradiční Strategická manažerská konference (SMC). V hotelu Lions v Nesuchyni u Rakovníka se sešli manažeři, ředitelé, Partneři a ředitelé centrály, aby prodiskutovali stěžejní témata a projekty pro následující období. Co nejvíce zaujalo a kdo přežil při večerní hře na šerify a kovboje?

„‚Perfektní organizace a mnoho inspirace‘, ‚super atmosféra‘, ‚zajímavé a hlavně použitelné informace‘, ‚díky, příště jedu zase‘,“ to je jen malý vzorek pozitivních ohlasů na poslední SMC. „Těší nás, že si jak centrála, tak obchodní síť odváží z pravidelných půlročních setkání spoustu inspirace a poznatků pro další práci. Realizovala se tak již celá řada nových nástrojů a upravili některé stěžejní projekty,“ říká za centrálu Vlaďka Cisarzová.

Účastníci se během dvou dnů zapojili do 4 workshopů, které připravili oddělení obchodu, IT, marketingu a Partneři společnosti. Zatímco se obchod věnoval produktovým vizím a inovacím či benefitům pro top obchodníky, IT si vybralo jako téma fungování a další rozvoj FIPu 2, biometrické podpisy a klientský portál mojePartners. Marketing se zaměřil na servisu klientů a nástroje k co nejefektivnějšímu vytěžení jeho obchodního potenciálu a s Partnerem společnosti Mikem Opplem se debatovalo například o náboru spolupracovníků, zapracování nováčků či klientské práci.

Twisto: Všechny platby pod palcem

Jedním z nejdiskutovanějších a nejvíce oceňovaných témat jarní Strategické manažerské konference se stal star-upový projekt Twisto, se kterým připravuje obchodní oddělení centrály, exkluzivně pro klienty Partners, balíček služeb pro významné zjednodušení plateb.

O technologických start-upech v oblasti financí a vizi banky budoucnosti hovořil nejprve Petr Borkovec a pak se slova ujal přímo výkonný ředitel Twista, Michal Šmída. Představil současný princip fungování Twista a jeho unikátního algoritmu Nikita i dva nové produkty – platby složenek a faktur a bezpečnou kartou doplněnou náramkem pro bezkontaktní platby.

Klíčová pro všechny produkty Twista je přitom jednoduchost. Při placení faktur tak klient pouze vyfotí mobilním telefonem příslušný dokument, prostřednictvím aplikace na jedno kliknutí odešle Twistu, a to za něj včas zaplatí. Celkovou částku Twistu pak uhradí na konci roku.

Hlavní výhoda bezpečné karty má spočívat především v tom, že není navázaná na bankovní účet klienta a při potenciálním zneužití tak nejsou jeho peníze v ohrožení. Dalším plusem mají být nejlepší kurzy na trhu pro platby v zahraničí. Klient má ušetřit u každé transakce až 2 %. A součástí služby má být také okamžitý přehled o všech platbách.

Platební náramek, se kterým bude možné prostřednictvím technologie NFC nakupovat například i při běhu v parku, bude díky návrhům účastníků SMC kromě černé barvy k dispozici také v růžové a tyrkysové.

„Celý balíček služeb v rámci Twista klientům Partners představíme na začátku září,“ uvádí Vlaďka Cisarzová, která má projekt na starosti.

Konference ale nebyla jen o práci. Oddych a zábavu přinesl večer ve znamení divokého západu a hry Najdi si svého šerifa – Partners BANG. O co přesně šlo? Určili se tři šerifové – Kristina Žůrková (D2), Tomáš Jelínek (M3) a Petr Bartoš (ředitel IT a Operations) a ostatní hráči se je podle zadání na svých kartách snažili chránit, zabít nebo opít. A jak to dopadlo? Přežil pouze šerif Tomáš Jelínek. V ostatních týmech vyhráli banditi.

86

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: