Rolls-Royce a Partners se doplňují

Markéta Daxnerová | 25. 9. 2016 | Vstoupit do diskuze

Již jsme vás informovali, že Partners se stali generálním partnerem výstavy automobilů Rolls-Royce v brněnské Galerii Vaňkovka. Nyní vám přinášíme pohled do zákulisí této akce. Jak vznikl nápad na její realizaci a díky čemu jsme se stali partnery? V rozhovoru pro JsmePartners odpovídá organizátor výstavy, Tomáš Cafourek. A čeká na vás také „tyrkysové“ video z akce.

Jak vznikl nápad uspořádat výstavu automobilů Rolls-Royce v Galerii Vaňkovka?
Moment vzniku si vybavuji velmi živě. Bylo to loni na jaře po jedné ze schůzek s managementem Vaňkovky, na které jsme hodnotili můj první projekt pro Vaňkovku, a sice Vaňkovka Fashion Days. Pan Kondrát, ředitel centra utrousil poznámku, že by bylo vhodné zamyslet se také případně nad nějakým projektem pro muže. Ten den odpoledne jsem měl cestu do Vídně a možná znáte ten pocit, když se vydáte po pracovním dnu delší trasou na své oblíbené místo, telefon Vám už přestal zvonit, data v mobilu sice jsou, ale i přesto Vám v zahraničí ten e-mail nepřijde tak rychle jako doma, posloucháte svoji oblíbenou hudbu a vůbec zasněně a zamyšleně kolem vás ubíhá jeden kilometr za druhým. Z této idylické atmosféry mě vyrušilo cosi neobvyklého. Dnes, po roce intenzivního seznámení se a studia legendární značky Rolls-Royce vám již přesně řeknu, který to byl model. Byl to Rolls-Royce Shadow z roku 1973. Právě tento pyšný a elegantní Rolls mě vytrhl ze snění a okamžitě spustil ten známý kreativní proces, na jehož konci mám v mysli vykreslený hotový projekt.

Proč jste se rozhodl jako generálního partnera celé akce oslovit právě Partners?
S Partners jsem se poprvé setkal blíže a s konkrétní zkušeností při koupi vlastního bytu, respektive zajištění hypotéky. Je vidět, že claim Partners „Finanční poradenství jinak“ je správně zvolený a opřený o konkrétní hodnoty i přidané hodnoty, které svým klientům chcete a umíte přinést. Možná bych slogan doplnil ještě dovětkem „Finanční poradenství jinak od skutečných profesionálů“. Celý proces pojištění výstavy byl na maximální profesionální úrovni a co „klient“ ocení nejvíce, byl proveden rychle, kvalitně a přinesl mi do projektu řešení, které jsem potřeboval. Budu si vás bedlivě střežit, abychom mohli v budoucnu společně v partnerství uskutečnit znovu něco velkolepého.

Co pro vás bylo při pořádání akce s Rolls-Royce největší výzvou?
Řekl bych celý projekt vůbec zrealizovat (smích). Od první chvíle jsem ho chtěl mít v mezinárodní rovině. Oslovil jsem PR manažera značky v Německu, Rolls-Royce klub v Rakousku a vlastně až poté Rolls-Royce klub v České republice. Při této příležitosti bych velmi rád zmínil a poděkoval prezidentu Rolls-Royce & Bentley klubu v České republice, Ing. Martinu Kotovi, který ačkoliv mě vůbec neznal, dal mi svoji důvěru a pomohl mi celý projekt uvést v život. Následují další výzvy, jako mít na vizuálu nejnovější model Rolls-Royce, mít ho i na výstavě a uskutečnit historicky první mezinárodní setkání majitelů vozů Rolls-Royce a Bentley z České republiky a Rakouska, zajistit vaši společnost Partners jako generálního partnera a další. Všechny myšlenky se mi podařilo realizovat a první zářijovou sobotu jsme si mohli užít, věřím, že příjemné odpoledne mezi Galerií Vaňkovkou a Fait Gallery na setkání majitelů a až do 25. září bylo devět vozů k vidění v pasáži centra.

Můžete prozradit, co podle vás, bylo největší kuriozitou při pořádání výstavy?
Když tak přemýšlím, zdá se, že nás ani nějaká největší a nečekaná kuriozita nepřekvapila. Ve chvíli kdy skončí proces „tvorby“, následuje jasně daný realizační plán, který má definované své cíle, očekávání klienta, rizika, alternativní řešení, pokud by ta nastala. Každý velký projekt s sebou nese náročnost, v předvečer premiéry málo spánku a velké nasazení, ale o co je na začátku důkladnější příprava, o to je na konci jednodušší realizace. Snad jedinou kuriozitou, i když ne v pravém slova smyslu, jsou reakce návštěvníků pasáže centra Galerie Vaňkovka Brno. Po výstavě, kdy se již usadila, jsem si dal sám v sobě takové malé a skryté volno a trávil ve Vaňkovce hodně času, procházkami a především pozorováním reakcí návštěvníků. Opravdu mě velmi těší nebývalý zájem a následné reakce třeba na sociálních sítích. Je to hezký pocit, když sledujete ty zanícené debaty návštěvníků kolem vozů, fakt, že jsou kvůli exponátům ochotni strávit v pasáži podstatně více času než obvykle a zpravidla konají. Stejně mohu popsat i tým, který se stará o každodenní příjemný a bezproblémový chod celého centra. Měl jsem možnost ve Vaňkovce uskutečnit již několik svých realizací, ale obdobným zájmem jsem se ještě na interní straně nesetkal a takto by to mělo být. Naši zaměstnanci a kolegové jsou přeci nejdůležitějšími nositeli sdělení, pozitivních i negativních a věřím, že v tomto případě jsme i my jim přinesli do běžného pracovního dne něco nového, něco co je baví a o co jsou ochotni se doma po příchodu ze zaměstnání podělit se svými blízkými, ačkoliv třeba doma o práci příliš nemluví.

Co plánujete do budoucna?
Do konce září mě čeká vedle deinstalace výstavy Rolls-Royce ještě jeden projekt, tentokrát pro TESCO na Slovensku. Jedná se o můj první vstup k realizacím pro tohoto, věřím, budoucího klienta a opět nenechám nic náhodě. V říjnu mám realizaci taktéž pro TESCO, ale na české straně a proto, že se snažím alespoň jedenkrát v kalendářním roce naplnit svůj imatrikulační slib o rozvoji kultury, uvádíme v rámci festivalu Janáček Brno inscenované písňové cykly Haugtussa (Děvče z hor, pozn. aut.) norského skladatele Edvarda Griega a Zápisníku zmizelého Leoše Janáčka. Tento projekt vzniká ve spolupráci s norskou Operou Bergen a v koprodukci s Národním divadlem Brno a Mezinárodním festivalem Janáček Brno a nebudu zastírat, že na něm také není hodně práce. Máme skvělé obsazení, skvělý realizační tým a všichni se na premiéru těšíme. V listopadu inscenaci převážíme do norského Bergenu, aby si ji mohli vychutnat i tamní diváci.

 

MgA. Tomáš Cafourek (1985) absolvoval obor Hudební manažerství na Hudební fakultě JAMU v Brně, kde v současnosti působí jako doktorand na katedře Hudební produkce. Přednáší na téma marketingové komunikace a stojí jako mentor u projektů budoucí generace kulturních manažerů. Pod značkou MgA. Tomas Cafourek Creative Industry působí aktivně od roku 2015 a své služby v oblasti tvůrčích umění dodává klientům v České republice, Norsku, Slovinsku a ve Švýcarsku.

76

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: