„Pobočková franšíza je v našem modelu výkladní skříní“

23. 3. 2015 | Vstoupit do diskuze

Jak fungují Partners markety? Co musí zájemce o franšízu splňovat? Máte nějaké podmínky na poradce? Jak funguje spolupráce pobočky a poradce? Tyto a další dotazy zodpověděl během 83. klubového debatního večera v Franchise Clubu Petr Borkovec. Večer věnovaný tématu Franšízing nás posouvá dál a výš navštívilo na 30 členů a hostů klubu.

„Pobočková franšíza je v našem modelu výkladní skříní. Chceme posouvat trh, proto u nás vznikly i franšízy v podobně bankovních a poradenských poboček,“ řekl v úvodu Petr Borkovec. Přítomným představil nejdříve směřování a odlišnost společnosti ve smyslu „Finanční poradenství jinak“.

Neopomenul vyzdvihnout Partners v objemech, strukturu produkce podle smluv, systém práce nebo obchodní partnery. „Naši poradci mají při vyjednávání o hypotéce jedinou motivaci – bojovat za klienta, aby hypotéku dostal. Nemají provizní motivaci, od všech bank dostanou stejně,“ vypíchnul jednu z odlišností a doplnil: „Jsme jediná firma, co má tyto dvě podmínky na poradce: mít minimálně maturitu a projít supervizí, našimi zkouškami.“

Následně k tomu doplnil další výrazné odlišnosti, které publikum překvapily, v podobě minimální produkce, povolání na plný úvazek a samozřejmě systém WATCHDOG.

Po první necelé dvouhodině se pustil do hlavního tématu večera – franšízingu. Pilot marketů vznikl v roce 2012. „Naší vizí bylo mít pod jednou střechou banku i poradenské služby a široké portfolio produktů,“ vysvětlil Petr.

Představil i mapu franšíz Partners market po ČR a popsal byznys model. „Fungují tu jak zaměstnanci, tak OSVČ. A jen jednou franšízou to nekončí. Franšízant si může založit další anebo tuto převést, prodat či odkázat jako dědictví,“ poukázal na další možnosti Petr Borkovec.

Posluchači si téma pochvalovali

Tento způsob si pochvaloval Jaroslav Tamchyna, prezident Franchise Clubu a ředitel Českého institutu pro franchising: „Je vidět, že máte dost propracovanou a promyšlenou myšlenku franšíz a budoucího vývoje, osobně mě to překvapuje a líbí se mi to.“

Do diskuze se v druhé části večera pak zapojil i Martin Hrůša, regionální manažer pro region Čechy a Josef Uchytil, majitel franšízy v Turnově. Nechybělo ani představení vizí franšízových poboček, prvních chyb u franšíz nebo kontrolního IT systému Watchdog a plánů. „Do konce roku chceme mít 90 až 100 hotových či rozbudovaných poboček,“ vyjmenoval plán Petr.

A dotazy padaly na budování franšíz, lidi ve franšízách nebo hypotéky. „Jaký je objem vašich uzavřených hypoték?“ ptal se Vojtěch Krátký ze společnosti Century 21. „Je to 25 procent z našeho obratu,“ odpověděl mu Petr.

Večer považovali přítomní za přínosný. Mezi nimi například Dušan Mlynarčík, ředitel firmy JK Jitka Kudláčková Jewels, s.r.o. „Měl jsem možnost otevřeně nahlédnout do interního světa Partners a také do současné situace finančního poradenství, což pro mě bylo zajímavé,“ shrnul.

101

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: