Ples ředitelství Robina Šimka

Jakub Zeman | 24. 6. 2011 | Vstoupit do diskuze

Director Robin ŠIMEK uspořádal v Náchodě ples, kterého se zúčastnili spolupracovníci i klienti společnosti Partners. Akce sklidila příznivý ohlas a dá se očekávat, že se stane každoroční tradicí.

Důvodem k uspořádání plesu byla snaha zviditelnit značku Partners ve východočeském regionu zcela originální formou. „Chtěli jsme zkrátka uspořádat takovou akci, na kterou se dlouho nezapomene. Zároveň jsme chtěli posílit vztahy v rodinách poradců a ukázat jejich rodičům a životním partnerům, v jaké firmě jejich potomek, nebo partner, vlastně pracuje. V neposlední řadě jsme se snažili posílit vztah s klienty a získat tak prostor do budoucna pro nové obchody, kontakty či spolupracovníky,“ říká Robin Šimek.

Slavnostního zahájení plesu, který se konal 26. března, se ujal ředitel marketingu Vlastimil Divoký. Hlavními body programu byla módní přehlídka společenských šatů, barmanská show a hlavně předtančení v podání juniorských mistrů České republiky, Jiřího Grosse a Terezy Šimáčkové. Výtěžek z tomboly organizované obchodními partnery byl v průběhu večera předán klubu handicapovaných hokejistů z Pardubic.

„Na programu jsme si dali záležet. Přátelskou atmosféru jsem se snažil vytvořit po vzoru pana Lukeše tím, že jsem osobně se svojí partnerkou při vstupu vítal všechny hosty a dámy dostávaly květiny,“ vysvětluje Šimek. „Na ples byla pozvána celá moje skupina včetně životních partnerů a rodičů. Každý spolupracovník byl vybaven tyrkysovým motýlem a každá spolupracovnice tyrkysovou ozdobou, ve tvaru růže. Vkusnou formou jsme tak dali na vědomí, kdo je klient a kdo poradce,“ dodává.

Jak se rodí tradice

„Jsem příznivcem tance a kulturních akcí na společenské úrovni, která odpovídá naší profesi. Navíc jedním z mých snů bylo uspořádat ples pro naše klienty. Každý poradce tudíž mohl vybrat dva své klienty, pro které dostal vstupenky zdarma a každý manažer mohl pozvat až pět párů svých klientů. Tím, že jsme poprvé uspořádali akci nejen pro své spolupracovníky, ale i pro naše klienty, jsme se opět posunuli o stupínek blíž k naplnění významu slov Finanční poradenství JINAK,“ říká Šimek.

Podle Robina Šimka sklidila akce mimořádný úspěch u klientů i spolupracovníků. „Ukázali jsme veřejnosti i klientům sílu a stabilitu naší značky. Rád bych z této akce udělal tradici a těším se, že podobnou akci uspořádáme i v příštích letech.“

228

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: