Partners na pivních slavnostech

Simona Mrázková | 2. 9. 2014 | Vstoupit do diskuze

Další pěkná akce sponzorovaná členy Partners se uskutečnila v první polovině srpna ve Vrchlabí. Tamní tradiční pivní slavnosti nalákaly do města nespočet lidí z blízkého i vzdálenějšího okolí. Zeptali jsme se Michaely Martincové, VIP Consultantky, kromě jiného na to, jaký potenciál pro byznys představuje zapojení se do místního veřejného dění.

Michaelo, kdo přišel s nápadem zapojit Partners do oblíbených městských slavností?

Tradičně se na pořadatelství Krkonošských pivních slavností podílí agentura ve spolupráci s městem Vrchlabím. Letos se tak uskutečnil již osmnáctý ročník a rok od roku získávají na oblibě. Rozhodli jsme se, že vymyslíme, jak využít potenciálu slavností pro rozvoj našeho podnikání. Oslovily jsme všechny spolupracovníky i vedoucí našich struktur s možností účasti na akci. Dali jsme dohromady koncept spočívající v co největší propagaci a zviditelnění naší činnosti ve městě. Využili jsme stánek, tombolu (s opravdu hodnotnými cenami jako například projížďka ve Ferrari, tablet, vyhlídkový let, wellness atd.), dreamwall, spoty běžící na LED obrazovce, letáky, jejichž zadní strana obsahovala klientskou referenci a obří puzzle, které nám samotným dalo mimochodem pořádně zabrat.

Kdo se tedy akce z řad Partners účastnil a pomohl vám?

Na akci jsme se vyřádili já, Kateřina Pelcová, Ivana Flemrová, Jan Hlava, Roman Hájek, Lenka Marková a Martin Holas. Finančně přispěl například ředitel Tomáš Myšák, Lukáš Dolenský, Zdeněk Hrom, Partner Jitka Lucbauerová, Miroslava Hlaváčková a Petr Kroupa (jak jinak než zpětně dle domluvené motivačky).

 

Jaký byl smysl akce? Soutěž? Vítězství? Zábava? Prestiž? Rivalita?

Smyslem bylo především zviditelnění. Chtěli jsme to dokázat formou příběhů našich klientů. Pomocí registračních formulářů jsme získali kontakty na cílové skupiny. Podařilo se získat více než 350 nových kontaktů. Věříme, že nám to pomůže rozvinout náš byznys. Těší mě, že jako jediná finanční skupina v okolí Vrchlabí se na něčem takovém podílíme, je to pro mě určitě otázkou prestiže. Je to pro nás zábava. Myslím, že jsme hodně přispěli k tomu, aby z nás lidé přestali mít strach. Postupně se uvolnili a poté, co se vše dozvěděli, ochotně vyplnili formulář.

Podílíte se i na dalších akcích města?

V únoru jsme ve Vrchlabí pořádali charitativní Partners ples. Výtěžek z plesu šel na mateřská centra. Na konci školního roku jsem pořádala akci ve spolupráci s mateřským centrem Kopretina s názvem Vítání léta. Před pár dny jsem získala certifikát na školení Den finanční gramotnosti. Mám vyjednanou spolupráci s mateřskými centry na zapojení maminek na trh práce po mateřské, rodinné finance a podobně, spolupráci se základními i středními školami  na finanční gramotnost, dětská centra a příměstské tábory. Nyní v prosinci plánuji udělat benefiční Partners ples na vozík pro mou klientku.

Dokázala byste i popsat, jak si Partners ve Vrchlabí stojí? Tedy v jakém kontextu se Vám dařilo lidi oslovit.

 Myslím si, že do doby než jsme se začali angažovat veřejně, o nás moc lidí nevědělo. Po plesu a KPS si myslím, že se dostáváme do povědomí lidí čím dál víc a začínají nás i se zájmem poslouchat, protože nikdo jiný nic takového nedělá. Myslím si, že jsme je oslovili hlavně tím, že se snažíme účastnit akcí, které jsou zaměřeny na děti, ale i zábavu. To znamená, že si čím dál více získáváme jejich důvěru. A oni pak k nám snáze hledají cestu. Jak klienti, tak potencionální spolupracovníci.

79

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: