Partners a Allianz podporují Movember

Simona Mrázková | 31. 10. 2013 | Vstoupit do diskuze

V průběhu listopadu každého roku je hnutí s názvem Movember zodpovědné za vypěstování milionů knírů po celém světě. Kníráči navyšují důležité finanční prostředky a povědomí o rakovině prostaty, rakovině varlat a psychickém zdraví. Partners spolu s Allianz stojí u toho.

Od svých skromných začátků v roce 2003 v australském Melbourne se hnutí Movember rozvinulo do opravdového globálního hnutí, které motivuje více než 3 miliony Mo Bros a Mo Sistas k zapojení se ve více než 21 státech napříč celou zeměkoulí.

Movember vyzývá muže k tomu, aby si po 30 dní v listopadu nechali růst knír, čímž mění svůj vzhled a tvář mužského zdraví. Prvního listopadu Mo Bros nastupují s čistě oholenou tváří na svou kníratou cestu slávy. Poté se tito nezištní a velkorysí muži na celý měsíc skutečně stávají chodícími a především mluvícími billboardy. Díky jejich rostoucímu úsilí zvyšují povědomí o často opomíjených tématech mužského zdraví a vybízejí ke konverzaci kdekoli, kde se objeví. „Držím to proto, že si myslím, že je to dobrá věc, i když pro mne jako vždy hladce oholeného právníka je to chvílemi trochu nepříjemné. Ale je to pro dobrou věc a jsem rám, že se nás, chlapů, zapojuje každý rok víc a víc,“ říká ředitel právního úseku a compliance Vítek Mikolášek, který se k hnutí nejen kvůli své zaměstnanecké loajalitě přidal také.

Dvě stovky z každé smlouvy

Partners ze své pozice jednoho z nejsilnějších hráčů na trhu v oblasti finančních produktů přirozeně nezůstávají pozadu. Společně s Allianz přispějí na charitu částkou 200 Kč z každé smlouvy životního pojištění F1 sjednané v průběhu listopadu a prosince. „Považujeme za skvělou příležitost propojit podporu byznysu s charitou a osvětou v oblasti zdraví,“ říká o Movemberu Michaela Horáková, která přípravu kampaně za Partners koordinovala.

K propagaci akce na našich pobočkách nebo přímo mezi klienty slouží letáky a samolepky MOVEMBER, které si lze objednávat zdarma v e-shopu. Využít doporučujeme i facebook Partners, na kterém se budou v průběhu trvání kampaně objevovat nejrůznější kníraté fotky, příspěvky a komentáře. Na webu a na facebooku Partners si budete moct vyzkoušet i tzv. oknírátor, aplikaci, která ozdobí vaše fotky kníry nejrůznějších tvarů a velikostí.

Nezůstaňte pozadu a zapojte se! Šiřte osvětu mezi svými klienty osobně i prostřednictvím facebooku Partners a nafoťte se s knírem i vy. Kníraté fotky můžete během celého listopadu posílat na adresu jsmepartners@partners.cz. Nejlepší fotografie budou mít zaručené místo v tišteném časopise JsmePartners, který vychází na začátku prosince či na webu jsmepartners.cz.

 

 

173

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: