Maškarní akce, která se povedla

23. 2. 2017 | Vstoupit do diskuze

Jak dát o sobě vědět? Stačí zdánlivě málo, dobrý nápad, aktivita a během dvou dnů o vás vědí lidé, ke kterým byste se oficiálně dostávali složitě.

Zimní období svědčí zábavě, pořádají se plesy a maškarní karnevaly. Je možné se tady nejen dobře pobavit, ale také je využít pro podporu svého podnikání tak jako Kateřina Dzurová a Lenka Štěpánková. Rozhodli se totiž podpořit tradiční 57. ročník Kralického karnevalu.

„Stali jsme se nejen hlavními pořadateli a sponzory, ale akce jsme se zúčastnili také aktivně. Pro dětský karneval jsme si od centrály půjčili stan a maxipuzzle. Pokud nám děti vymalovaly obrázek nebo složily puzzle dostali od nás drobné dárky,“ přibližuje Kateřina Dzurová.

Výsledek své aktivity si pochvaluje. Stánek patřil k těm nejnavštěvovanějším místům v celém kulturním domě. Dostali se tak do podvědomí obyvatel města. „Navíc jsme celé dva dny byli na hlavní ploše videoprojekce jako hlavní partneři. Během karnevalu jsme v době, kdy děti plnily úkoly, mohli v klidu mluvit s jejich rodiči a ostatními,“ říká Kateřina Dzurová.

Výsledek dokonce předčil očekávání. Podařilo se jim spojit se s manažery důležitých místních firem a také s vedením města Králíky. Odnesli si tak nejen kontakty na pořadatele, sponzory ale i účastníky akce.

Kateřina Dzurová je moc spokojená, je také velmi vděčná za pomoc obchodních partnerů, pojišťovnám a bankám, kteří jim věnovali drobné dárky pro děti. „Nečekali jsme, že jich bude tolik. Jejich postoj nás velmi mile překvapil,“ uzavírá.

12

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: