Servisní linka pro poradce

Lenka Vrzalová | 19. 6. 2015 | Vstoupit do diskuze

Naše servisní linka dokáže udělat 5000 telefonátů měsíčně právě vašim klientům! Zachráníme vám až 50.000 BJ, které dostanete ze servisních kampaní..

Více naleznete ZDE

PŘÍNOS

Část práce (obvolání klientů) za vás udělá call centrum a vy za to platíte jen v případě úspěšného obchodu, který by bez tohoto volání ve většině případů nebyl (konkrétně 10 % z byznysu na jednotce během půl roku – na pokrytí nákladů volání, BJ zůstávají všechny)

CÍL

Cílem je, aby všichni klienti byli servisováni a tím byl udržen pravidelný kontakt klienta a jeho finančního poradce. Dále pak samozřejmě aktuální finanční portfolio.

KONTAKTNÍ OSOBA

info@partners.cz

DISKUTUJTE S NÁMI

  • Co na to říkáte?

  • Jaké jsou vaše zkušenosti?

  • Oceníme každý podnět v diskuzi pod článkem

18

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: