Regionální mediální komunikace - proč o vás ještě nevědí?

Lenka Vrzalová | 1. 6. 2015 | Vstoupit do diskuze

Profesionální komunikace, to je jeden z hlavních pilířů společnosti. Prostřednictvím celostátních médií prezentují zástupce společnosti, jejich názory, ale i poskytované služby, klientské příběhy a celkově vzdělávají společnost v oblasti financí. Ale vedle celostátních médií jsou ta regionální a v nich můžete zazářit právě Vy.

NOVINKA

V Partners Wiki najdete v kapitole Partners v médiích článek o tom, jak komunikovat, a také desítky poraden k využití, viz. https://wiki.partners.cz/cs/wiki/partners-v-mediich.

CÍL

Cílem komunikace je zviditelnit společnost Partners, její zástupce a odborníky a prezentovat společnost jako předního odborníka na finance a finanční poradenství. Komunikace dále zvyšuje celkovou reputaci společnosti a její pozitivní vnímání širokou veřejností.

PŘÍNOS

Pokud se i Vy zapojíte do komunikace, zejména na úrovni regionů, kde působíte, přinese Vám to zvýšení osobní prestiže. Lidé z daného okolí Vás budou vnímat jako lokálního odborníka na finanční problematiku a člověka, na nějž se mohou s důvěrou obrátit. Nové kontakty, pozice odborníka a ještě lepší jméno Partners, to jsou hlavní benefity regionální mediální komunikace.

KONTAKTNÍ OSOBA

press@partners.cz

DISKUTUJTE S NÁMI

  • Co říkáte na možnosti, na které můžete dosáhnout?

  • Jaké jsou vaše zkušenosti?

  • Oceníme každý podnět v diskuzi pod článkem.    

110

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: