Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Můj první den online

23. 3. 2020 | Vstoupit do diskuze

Přečtěte si pohled Ondry Hatlapatky na jeho první den online. Současná situace sice není nejpřívětivější, ale kdo je připraven, není překvapen!

Můj první den online

Probouzím se do prvního dne karantény a dívám se do diáře. Masakr, mám dneska celkem dost schůzek, ale všechno a všude zavřeli. Otevírám mail od Petra Borkovce a čtu informaci o video programu ZOOM. Svitla mi naděje. Vystoupím z komfortní zony a volám klientům s informací o přesunu našeho místa schůzky – na ZOOM. Kupodivu, potkalo se to s velkým ohlasem a já se netrpělivě těším na první schůzku: u mě doma, u nich doma, na internetu. Kde to vlastně jsme?

Po počátečních porodních bolestech se zvukem a zorientováním se v aplikaci jsem se spojil s prvními klienty. Díky skvělému promítání mého monitoru na jejich jsme spolu vyřešili úpravu dat ve FiPu. Ukázali jsme si jak na realizaci hypotéky a domluvili se na postupu ohledně žádosti o HÚ. Ještě ten den odpoledne jsem měl na mailu vše podepsané. Stačilo pouze, aby asistentka v mezičase vyplnila žádost, vygenerovala do PDF. a my jim to PDF. zaslali mailem i s dalšími podklady pro potvrzení o příjmech aj. Odpoledne nám klient zaslal zpět podepsané žádosti a den na to i potvrzení o příjmu. K tomu sken úvěrové smlouvy, poslední výpis a vše jsme elektronicky předali do banky na skoring a zahájení obchodu. Pokud půjde vše dobře, máme do konce týdne hotovo. Schůzka skončila a já byl nadšený, jak dobře klient reagoval.

U těch dalších jsem to tedy rozjel o poznání lépe. Povídání o tom, jak se jim daří, jak to vypadá s domečkem a následně úpravy dat ve FiPu přímo na ploše jejich monitoru. Klientka se zmínila, že má staré penzijko. Obratem jsem ve FiPu vyhledal kalkulačku na propočet penzijka a ukázal jim rozdíly mezi starým a novým. Byli nadšení a ihned jsme generovali smlouvy pro převod na DPS. Promítnutá Simplea a obtahování myší důležitých řádků bylo úžasným zakončením schůzky. Dnes klienti posílají hotové elektronické dotazníky, které udělali, a pokud se vše podaří, do konce týdne bude Simplea uzavřena na dálku z pohodlí domova a bez kontaktu s kýmkoli.

Třetí klienti na tom byli naprosto stejně. Nadšení ze schůzky, z pohodlnosti, tepláků, které mohli mít a toho, že vše mají po ruce doma a nikam nemusíme chodit. Čekají miminko, takže téma jejich zajištění a investic bylo velmi aktuální.

Když se na to podívám, tak mám za sebou první den online. Další dny byly podobné a já končím týden s dvěma novými žádostmi o HU, jednou HU schválenou, dalšími 2 vyčerpanými. Novými investicemi a krytím života u dvou rodin. Na to, že je karanténa, si myslím, že se naše centrála postarala o úžasnou podporu. Rozhodně dnes nevnímám karanténu jako překážku. Naopak. Je to pouze nová výzva, kterou zvládneme, a tím posuneme náš byznys dále. A uznejte sami, nechtěli náhodou náš obor do budoucna digitalizovat? Tak jsme zase v něčem první. Chráníme naše klienty a své rodiny. Tomu říkám support podnikání.

 

 

7

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: