Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Velké Post Info: Prostředí, kde se formují klíčové hodnoty

Lucie Weissová | 29. 1. 2020 | Vstoupit do diskuze

Máme za sebou další úspěšné Post Info v režii Petra Kroupy a Jitky Lucbauerové, kde se motivace rozdávala plnými hrstmi. A spokojenost panovala na všech stranách.

Velké Post Info: Prostředí, kde se formují klíčové hodnoty

V hotelu Jizerka na Seči bylo minulý víkend živěji než obvykle. Na již kultovní Post Info Petra Kroupy, Jitky Lucbauerové a ředitelů Jana Hárovníka, Davida Kundrta a bratrů Frantíkových dorazilo na 300 lidí včetně 55 nováčků, aby zde „nasosali“ tu pravou lídrovskou atmosféru a odvezli si osvědčené fígle, které jim zafungují v jejich rozjetém byznyse. „Post Info je prostředí, kde se formují klíčové oblasti jako hodnoty, postoje i nastavení, což je důležité hlavně pro nové spolupracovníky. Na Post Info zažijí a pochopí, že každého z nich vnímáme jako důležitého obchodního partnera. Zároveň vidí, že umíme ocenit ty, kteří dosáhli skvělých výsledků. Tvoříme zde prostředí, kde napříč celou firmou sdílíme nejen své zkušenosti, ale i to, kam a proč jdeme,“ popsala Jitka Lucbauerová, v čem tkví jedinečnost Post Info.

Jsme výjimeční
Hlavním tématem byla výchova podnikatelů hned v několika oblastech. „Důraz se kladl na nábor – od zdrojů kontaktů, motivů, přes podbudování až po vedení týmu, delegování, opakovatelnost či zásluhovost. Dalším okruhem byly obchodní dovednosti – umění klást správné otázky, zaujímat ten správný postoj, umět se prodat. A vše se cvičilo v praxi. Tématy provázeli a o svůj osobní příběh se podělili ti nejpovolanější, kteří opravdu dělají to, o čem mluví, a mají výsledky,“ přiblížil průběh Petr Kroupa.

Michal Farský (M3) měl na starost rovnou 3 skupiny nováčků a mírně pokročilých. „Nejprve jsem se věnoval prezentaci naší služby – cílem bylo poukázat na to, v čem jsme jiní. Ve druhé skupině jsme se zaměřili na nábor – na co lidi do byznysu získáváme a jak komunikovat příležitost podnikat s námi. A nakonec jsem zdůrazňoval přínos naší služby. Na příkladech jsem názorně předváděl, co pro klienty znamená, když se jim o peníze starají profíci,“ popsal Michal.

Tomáš Myšák (D1) zas vysvětloval, v čem je pro VIPka důležitý klientský kmen. „Něco jiného je klientelu vybudovat a něco jiného se o ni dlouhodobě starat a využívat příležitosti, které současný klientský kmen nabízí. Dnes to dělá opravdu málo lidí a pokud to neuděláme my sami, určitě to místo nás udělá někdo jiný (banka, pojišťovna, jiná poradenská firma). A ráda,“ řekl Tomáš.

Jan Pummer (D1) si zvolil téma: Jak být atraktivní v náboru, protože je přesvědčený, že dokážeme trhu nabídnout opravdu hodně. „Chtěl jsem, aby si lidé uvědomili, že náš byznys je o lidech, jejich příbězích, ne o analýze, excelu a skvělých produktech. Ty jsou jen podpůrný mechanismus pro náš rozvoj a odlišnost na trhu,“ vysvětlil Honza.

Nováčci s potenciálem 
Petr Kroupa měl z kvality a připravenosti přítomných nováčků velkou radost. A stejně tak Jitka Lucbauerová, která nám na otázku týkající se nováčků řekla: „Kvalitu a nastavení nových lidí poznáte večer, když společně neformálně sedíte. Od 19:30 do 1 hod jsem se prakticky nezastavila, skvělé otázky, proaktivní přístup, měla jsem z nich velmi dobrý pocit.“

První den pak vyvrcholil vyhlašováním výsledků a povyšováním. Radostnou atmosféru např. umocnil postup Jana Pantůčka a Radima Vojtka na D2. „Vyhlášení bylo emotivní a příjemné jako vždy. I když musím přiznat, že mnohem více jsem si užil povýšení svých spolupracovníků Simči Jankechové (M1), Dominika Bosco Renzi (M2) a Pavla Vostrčila (M3), “ komentoval s úsměvem Honza.

A jaké byly zpětné vazby? Jako vždy skvělé!

Michal Farský (M3): FV jsou klíčové svým prostředím a atmosférou. Hlavním cílem je ukázat novým lidem, jakou máme kulturu, s jakými lidmi se budou potkávat a kdo je povede k úspěchu. Je to jednoznačně jeden z hlavních vzdělávacích prvků. Inspirace od ostatních dává lidem úplně nejvíce, a to bez ohledu na pozici.

Tomáš Gross (D1): Post Info je pro mě zásadní. Vždy se tu potkám s lidmi, kteří přemýšlí stejně jako já, a navíc si pokaždé odvezu nějaký tip do byznysu. Nováčci zas mohou navnímat, jací jsme lidé a čeho mohou dosáhnout. 

Simona Jankechová (M1): Na Post Info jezdím pravidelně, je to základní budovatelský prvek mojí kariéry a důležitá součást budování firmy každého, kdo si vybral manažerskou cestu. Máme vtipné pravidlo, že kdo nemůže jít na Post Info, musí mít omluvenku od hrobníka. Je to sice úsměvné, ale naprosto to odráží náš přístup. Na žádném jiném místě jsem neviděla tolik lidí hladových po úspěchu. Je to obrovský prostor pro získání know-how a vzájemnou inspiraci. Tentokrát jsem si nejvíce odnesla ze školení Honzy Pantůčka o plánování kariéry a ze semináře Gabriely Hájkové o delegování.

David Kučera (D1): Post Info je hrozně důležité kvůli skvělé atmosféře. Díky spojení mnoha ředitelstvích se navíc můžete inspirovat od různých typů osobností, kteří řeší podobné otázky jako vy.

Jiří Lesk (VIP V): Post Info je pravidelná aktivita, která nás posouvá dál, kde se vzděláváme a vzájemně inspirujeme. Velké Post Info navíc přináší možnost pohovořit si s lidmi napříč firmou a zjistit, co komu funguje a co bychom mohli zapracovat k růstu našeho podnikání. Pro mou aktuální situaci mi přišlo nejvíce přínosné téma od Martina Víta zaměřené na práci s osobním potenciálem u nových spolupracovníků i u sebe. 

Tomáš Myšák (D1): Síla firemáků je v množství a koncentraci lidí, kteří myslí jedním směrem. Je to jako na sportovním soustředění. Když jdete doma běhat v dešti, jste za blázna, ale v bandě lidí, která to dělá úplně stejně, si najednou připadáte úplně normální. Já např. odjíždím s myšlenkou a návodem, jak si dlouhodobě udržet koncentraci na jeden cíl. Do něj se zakousnout a další práci se věnovat až ve chvíli, kdy bude hotovo.

Jan Pantůček (D2): Post Info beru jako základ našeho vzdělání. Je to akce, na který se každý měsíc sejde naše skupina a navzájem si předáváme know-how a inspiraci. Ovšem nejdůležitější jsou na těchto akcích nováčci. Myslím si, že právě jejich účast je klíčová pro jejich rozhodnutí s námi spolupracovat. Zde totiž mají možnost poznat nás i po té lidské stránce.

Jan Pummer (D1): Celá akce mě vždy dobije energií do dalších týdnů a měsíců. Proaktivní člověk tu vždycky najde ten kus inspirace, který zrovna potřebuje. Výjimečnost spatřuji hlavně v tom, že když jste zrovna na vlně, tak se můžete o svou energii podělit, předat ji dál, a když zrovna inspiraci hledáte, najdete spoustu osobností, které zažily to samé, co zrovna prožíváte vy.

Radim Vojtek (D2): Na Post Infu získávám náboje pro práci s lidmi a vždy si odnesu konkrétní tipy, jak to zapracovat. Sejdete se skupinou lidí, co se potýkají s podobnými věcmi a máte možnost to prokonzultovat a najít cesty, jak je řešit.

6

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: