Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

PM Náchod odstartoval stylově. Pomáhal druhým

Lucie Weissová | 9. 1. 2020 | Vstoupit do diskuze

Tým Partners marketu v Náchodě se rozhodl spojit otvíračku pobočky s dobrou věcí. Se svými klienty, obchodními partnery a přáteli splnili přání 88 seniorům z náchodských domovů důchodců. A chystají se z toho udělat tradici!

PM Náchod odstartoval stylově. Pomáhal druhým

Lidé z PM Náchod vymysleli, jak spojit příjemné s užitečným. „Jednou z vizí naší firmy je dělat klienty bohatší a připravit jim rezervu i na důstojné stáří. Proto nás napadlo udělat radost zrovna seniorům. Oslovili jsme dva domovy důchodců, setkali se s jejich klienty a umožnili jim splnit jejich přání. Inspirovala mě moje kamarádka, která do domovů jezdí každý rok,“ vysvětluje záměr jeden z organizátorů Martin Vít. 

A jak to fungovalo v praxi? Senioři napsali svá přání na letáčky a hosté na otevírače na ně přispívali potřebnou částkou. Takto vyslyšená přání se přilepila na vánoční stromek a celý náchodský tým pak vyrazil na nákupy. Když se vše nabalíčkovalo, přišlo na řadu emotivní předání v čele s „neživotářkou“ Pavlínou Balcarovou, manažerkou back-office Blankou Smejkalovou nebo franšízantem Jaroslavem Vítem. „Několik lidí do poslední chvíle nevěřilo, že to je skutečné, že jim chce někdo udělat radost jen tak. Celá akce se povedla, a proto ji plánujeme každé výročí zopakovat,“ doplnil spokojeně Jaroslav Vít.

4

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: